Често задавани въпроси
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка от вашия онлайн магазин?
Налични ли са всички продукти, които виждам във вашия онлайн магазин?
Поръчката ми е преминала крайния срок за доставка, как мога да разбера какво става?
Ще ми изпратите ли потвърждение за поръчка по имейл?
Мога ли да върна поръчания продукт или мога да го заменя за нещо друго?
Мога ли да направя промени в моята поръчка?
Мога ли да направя поръчката си и да ми я изпратите някъде по-късно?
Какво е работното време на изложбената зала?
Къде се намира изложбената ви зала?
Как да се свържа с Polihome, ако имам въпрос или искам да направя поръчка?
Какво ще стане, ако някой от избраните от мен продукти не е в наличност или ще закъснее твърде много доставката?
Какво става, ако някой от избраните от мен продукти не е на склад или е твърде късно за доставка?

Доставка на продукти

Имате ли услуга за качване?
Ще бъдат ли доставени всички поръчани от мен продукти в една пратка?
Мога ли да определя час за доставка?
Каква е цената на транспорта?
Колко бързо ще пристигне поръчката ми?
Къде транспортната агенция ще достави поръчката ми?
Как мога да платя за продуктите, които искам да купя?
Какво трябва да знам, когато получа поръчката си?
Имате ли услуга за монтаж на закупените от мен продукти?

Проектиране и производство на продукти

Мога ли да видя отзиви за продуктите, които ме интересуват?
Можете ли да ми дадете гаранция?
Кой произвежда вашите продукти?
Какво е толкова специално във вашите продукти?
The product has been removed from your cart.